background template

kamu yang comel tu! alahai comelnyew..follow la :3

01/12/2012

port dickson 26/11/2012

mula-mula..aku tersangat lah tak suka bila ada program nak buat time weekend, yg mana time weekend tu lah berserabut dlm kepala hotak aku dgn pelbagai plan utk meng-qadha xtvt yg tertunda sepanjang weekdays. maka malam sblum gi PD tu aku teramatlah takdak mood nak pi. barang pon malas nk packing sedangkan orang laen semangat try-try baju,shawl,shade,segala *haisy..pompuan..pompuan..(_ _!)*
aku? aku tengok runningman sampai tidoq pukul 3 pg.jyeah!! hasilnya, esok pg bas mai pkol 7, 6.30 barula terkulat terkebil-kebil bangun dengan satu hapa pon tak pack lagi. hampir berserah dan pasrah time tu..tapi disebabkan my housemates yg laen yg mmg 'in a same boat' macam aku tak gelabah, aku pon berjaya jugak bersiap.muehehee..



tanah kawasan jajahan 
titanic pon boleh..






 perang belon kejap..






 acara anak-anak ribena hotstuff melompat..




 acara mencampak orang pon boleh..=='



then, acara membasahkan diri masing-masing sepuasnya..jugak naek banana boat n ntah apa nama boat laju extreme thrill yg amat yg kami naek tu.. #daebak!! :D



hot couple kelas ini *curi gambar,kekeke..* perlu kee? sukati *tangan di dada mata ke atas*




uuuu~ hotstuff...pewwit



DONE ! PD, i'll come back soon :)

No comments:

Post a Comment