background template

kamu yang comel tu! alahai comelnyew..follow la :3

11/07/2012

Ilal liqa' USIM..

This scene..::safely saved in my memory::

Bismillahirrahmanirrahim..

sesuatu yang tak disangka

seiringkali mendatangi kita

adakah ini suratan dalam kehidupan

atau sekadar..satu kebetulan..

kita asyik membicarakan
persoalan hidup dan pilihan
hingga amat menakutkan mengahadapi masa depan


Sekelip mata masa berlalu. Dalam saat aku dah dapat adapt dengan USIM, pada saat dah terbina stu 'bond' antara aku dengan USIM, how come tetiba aku dah pon angkat kaki dari situ..
dalam masa aku dah mula merangka strategi 
dalam masa aku dah mula merenung masa depan yang akan aku lalui..
siapa sangka segalanya terhenti kat situ.
sungguh, hidup ni penuh misteri
siapa sangka? aku tak sangka langsung, tak pernah terdetik, tak pernah terfikir
dari student ipta jadi student ipts 
dari usim ke msu
huge difference.obviously
360 degree terpusing hidup aku
sungguh
manusia sekadar merancang
Allah juga merancang
Allah sebaik-baik perancang
Dialah yang menentukan segala sesuatu

No matter what, no matter how, no matter where 
Ya Allah..
pliz don't ever leave me alone coz i can do NOTHING wihout U

tau tak.ntah nape aku sangat takut nak hadapi hari-hari yang bakal mendatang.hurm..



byebye besties T.T


byebye housemates T.T


byebye KKNC..
Baru berangan nak bergambar ala-ala
doktor dgn labcoat kann..
engatkan ada 7taun lg la kan, kan dh
tak smpat -.-''
My official usim jaket.smart rite?hee

Byebye my matrik kad yg kiut

Byebye tro0p medic.wuu..


These pics..luv it!
Mau jer aku nanges tgok gmbaq ni tau..bangga dapat sekelas ngan tutorial yang paling happening n bising bak kata para lecturer.muehehee.. what a sweet memory:) TTM 4 daebakk!!
bye bye org yg suka loya bruk dlam klas..bye bye org yg suka wat bising memeriahkan klas..bye bye maria elena..bye bye para doctor to-be sekalian..bye bye sori tak balas..bye bye admire aku..ahaks.euww..prasan! hahaha..






























No comments:

Post a Comment